instagramwatsapptelegramchannel

0
  •  x 
هیچ کالایی در سبد نیست
0
  •  x 
هیچ کالایی در سبد نیست
Image
Image
Image
Image
Image
Image

معرفی کتاب آسیب شناسی روانی کرامر ترجمه یحیی سید محمدی جلد دوم

0621 کتاب متاب - کتاب متاب

 

رونالد کامر استاد برنده جایزه، پژوهشگر ورزیده، و درمانگر باتجربه، می داند که چگونه پیچیدگی‌های آسیب‌شناسی روانی را انتقال دهد، نگرانی های دانشجویانی را درک کند، و تأثیر اختلالات روانی را بر انسان به تصویر بکشد. این کتاب با پوشش دادن نظریه، تشخیص، و درمان، و دیدگاه میان‌فرهنگی بسیار فراگیر به دانشجویان نشان می دهد که مطالعه و درمان اختلالات روانی این روزها چه جایگاهی دارند.این کتاب در دو جلد به زبان فارسی ترجمه شده است که جلد اول آن برای آسیب ۱ و جلد دوم برای آسیب ۲ است. بدیهی است که دانشجویان رشته روان‌شناسی باید هر دو جلد را داشته باشند تا شاید استاد آنها ترجیح دهد برخی فصول را از جلد دوم برای آسیب ۱ و برخی را از جلد اول برای آسیب ۲ تدریس کند.

 

دربارۀ نویسنده 

 

رونالد جی. کامر 40 سال گذشته را در دپارتمان روان‌شناسی دانشگاه پرینستون استاد بوده و به عنوان مدیر تحقیقات روان‌شناسی بالینی، و در حال حاضر به عنوان مدیر هیأت بازبینی نهادی دانشگاه نیز وظایفی را بر عهده دارد. درس‌های او – آسیب‌شناسی روانی، نظریه‌های روان درمانی، آسیب‌شناسی روانی کودکی، آسیب‌شناسی روانی تجربی، و مجادله‌هایی در روان‌شناسی بالینی – از جمله رایج‌ترین درس‌های این دانشگاه بوده‌اند. 

پروفسور کامر جایزۀ ریاست را برای تدریس برجسته از این دانشگاه دریافت کرده است. او همچنین در خدمات اوتیسم اِدِن و در بیمارستان‌ها و برنامه‌های رزیدنسی خانواده در سرتاسر نیوجرسی به عنوان روان‌شناس بالینی و مشاور خدمت می‌کند. 

پروفسور کامر علاوه بر نگارش آسیب‌شناسی روانی، مؤلف کتاب درسی مبانی آسیب‌شناسی روانی است که اکنون ویراست هفدهم آن منتشر شده است. او کتاب درسی روان‌شناسی مقدماتی به نام روان‌شناسی پیرامون ما (ویراست دوم) و مورد پژوهی‌هایی در آسیب‌شناسی روانی (ویراست دوم) را نیز به صورت مشترک تألیف کرده است. او تولید کنندۀ ویدیوهای متعددی برای درس‌هایی در روان‌شناسی و رشته‌های دیگر آموزش و پرورش است. او همچنین مقالاتی را در زمینۀ روان‌شناسی بالینی، روان‌شناسی اجتماعی، و طب خانواده در نشریات منتشر کرده است. 

پروفسور کامر مطالعات کارشناسی خود را در دانشگاه پنسیلوانیا و دورۀ ارشد و دکترای خود را در دانشگاه کلارک به اتمام رسانده است. او در لارنس ویل، نیوجرسی، با همسر خود مارلین زندگی می‌کند و از آنجا می‌تواند بر تیم‌های ورزشی فیلادلفیا که با آنها بزرگ شده است، نظارت دقیق داشته باشد.

 

برای مطالعه مطالب بیشتر از این کتاب اینجا کلیک کنید

خواندنی‌ها

logo کتاب متاب - کتاب متاب

logo-samandehi

فهرست مطالب